Responsabilitat social corporativa

La Fundació

La Fundació bonÀrea és una entitat privada sense ànim de lucre amb la finalitat principal d’oferir una atenció integral i de qualitat a les persones grans, promoure la salut i la pràctica de l’esport i lleure, tot adaptant els serveis a les necessitats canviants del nostre entorn rural.
..

Els objectius genèrics de la Fundació, tots d'interès general i sense cap afany de lucre, són:

• La promoció cultural i professional de la comunitat en general i del món cooperatiu en particular.
  • Promocionar i facilitar l'assistència sanitària i la prevenció de la salut.
  • Promocionar i facilitar l'atenció sòcio-sanitària i residencial a la gent gran.
  • Desenvolupar tasques d'investigació, formació, recerca i assaig.
  • Promocionar i col·laborar en programes d'intercanvi de serveis i experiències sociosanitàries.
  • Promoure i facilitar la pràctica d'activitats esportives.
  • Contribuir a la promoció del dret a l'educació i impulsar el desenvolupament d'iniciatives socials educatives.

El patronat

El patronat està composat per persones representants de les diferents empreses que van constituir la Fundació i un representant de l'Ajuntament de Guissona.

President
Jaume Alsina Calvet (per bonÀrea Cooperativa)
Patrons
Jaume Alsina Cornellana (per bonÀrea Corporació)